Jäseneksi / Become a member!

Aallon valokuvausseura ry:n jäseneksi voit liittyä kerhon verkkokaupan kautta. Jäsenenä pääset mukaan toimintaan, ja saat varmimmin tietoa tulevista kursseista, kuvailloista ja muista tapahtumistamme. Lisäämme sinut myös kerhon sähköpostilistalle, jonka kautta saat ajankohtaiset tiedot kerhon järjestämistä tapahtumista. Halutessasi pääset tästä myös Telegram-ryhmäämme.

Jäsenenä saat seuraavia etuja:

• pääset edistämään valokuvaustasi muiden samanhenkisten ihmisten kanssa
  • saat vuokrattua meidän omamme Otaniemen pimiötä pilkkahintaan
  • pääset valokuvauskursseillemme jäsenhintaan
  • saat vuokrattua vuokralaitteitamme.

Jäsenyys maksaa 20 euroa AYY:n jäsenille tai 30 euroa ulkojäsenille. Jäsenyys on voimassa 12kk jäsenmaksun suorittamisesta. Jäsenanomukset hyväksytään hallituksen kokouksissa noin kuukausittain, mutta lomakkeen lähettämisen jälkeen pääset heti mukaan toimintaan.

Kysy halutettasi lisää hallitukselta osoitteessa hallitus [at] aallonvalokuvausseura.fi

Liittymällä jäseneksi verkkokaupan kautta hyväksyt samalla Aallon valokuvausseuran säännöt ja jäsenrekisterin tietosuojalomakkeen.